Polityka jakości

POLITYKA JAKOŚCI

Źródłem satysfakcji Klienta, w najwyższym stopniu, jest sam produkt, który ostatecznie zależy od Klienta — taką orientację przyjęliśmy w naszych codziennych działaniach:

  • tworzenie produktów i usług opartych na niezawodnych i genialnie prostych rozwiązaniach
  • nieustanna, krytyczna ocena każdego własnego produktu i usługi, celem wprowadzenia prostszego, bardziej niezawodnego, zaawansowanego i tańszego rozwiązania
  • bycie liderem rynku nowooczekiwanych i stosowanych już rozwiązań
  • projektowanie i produkowanie produktów na sprawdzonych komponentach
  • zacieśnianie współpracy ze sprawdzonymi partnerami w oparciu o obustronne korzyści
  • rozwijanie i zacieśnianie współpracy z Klientem, poprzez pełną realizację jego oczekiwań

Każdy współpracownik Novamedia, poprzez posiadane kompetencje, codzienne działanie i odpowiedzialność, ma wpływ na jakość produktów i usług Novamedia, tworząc tym opinię o Novamedia.
Z uwagi na powyższe działania nasze kierujemy w stronę:

  • współpracy z ludźmi zdolnymi angażować się w 100%, posiadającymi niezbędną wiedzę, wysokie umiejętności praktyczne oraz chęć ich nieustającego podnoszenia
  • znajdowania i wspierania liderów Novamedia oraz ich rozwoju w ramach organizacji

Wyrażona tu Polityka Jakości, stanowi obok Misji i Wartości Novamedia, najważniejsze, obowiązujące w Novamedia, kierunkowskazy dla codziennego stosowania, przez zarząd NMI, liderów NMI, szefów NMI oraz wszystkich pozostałych współpracowników NMI.

Telewizja M posiada System Zarządzania Jakością według norm ISO.
Certyfikat ISO 9001 : 2009 przyznany został w zakresie:

  • Obsługa klienta w zakresie kampanii reklamowych.
  • Wdrożenie i obsługa kampanii reklamowych.
  • Projektowanie i produkcja grafiki komputerowej i filmów video.
  • Redagowanie i nadawanie szybkich wiadomości tekstowych na wdrożonych systemach
x